Кошик
719 відгуків

Компанія тимчасово не приймає замовлення та повідомлення.

вул.Пасічна 171, Львів, Україна
Додати відгук
FilterHome
+380 (93) 387-40-85
+380 (97) 301-95-94

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товару Згідно із Законом України "Про захист прав споживача", ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів з дня купівлі за наступних умов: товар і його елементи не мають слідів використання; повна комплектація і наявність цілісної упаковки; відсутні механічні і інші ушкодження; Розпаковані змінні елементи і витратні матеріали не підлягають обміну або поверненню; Ви можете відмовитися від товару належної якості впродовж 14 календарних днів з моменту його отримання, якщо збережені його споживчі властивості, товарний вид і упаковка. Як і де я можу повернути або обміняти товар? Обміняти або повернути товар ви можете в нашому офісі за адресою: м. Львів, вул. Пасічна 171. Повернення робиться у буденні дні з 10: 00 до 18: 00. При собі вам треба мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, а також наявність документів, що підтверджують факт купівлі. Якщо ви отримували замовлення в іншому місті, повернення товар здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта", оформите заявку на обмін або повернення товару по тел. 380933874085, повідомивши причину обміну/повернення і деталі заміни на аналогічний товар або повернення грошових коштів. При обміні і поверненні товару належної якості послуги кур'єрської служби "Нова Пошта" оплачуються покупцем. Повернення товару неналежної якості Якщо після отримання товару Ви виявили недолік, зв'яжіться будь ласка з нашим менеджером по тел. 380956276366, описавши ситуації і номером Вашого замовлення. Менеджер проконсультує Вас про можливі варіанти рішення ситуації, що склалася. Повернути або обміняти товар, який вийшов з ладу неможливо. У такому разі робиться сервісне обслуговування. Обміняти такий товар можливо тільки після укладення сервісного центру про неможливо усунення дефекту.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner